sobota, 13 czerwca 2015

Bluzka Atmosphere #3... sesja zdjęciowa kurkowo

SESJA ZDJECIOWA ! ! !





 



więcej na blogu KURKOWO TUTAJ

OPINIA GABI:
 Odkąd zobaczyłam ją na zdjęciu, wiedziałam z czym ja zestawię. Postawiłam na klasykę - po raz chyba enty. No cóż, taka już jestem :-) W sumie... ten deseń chyba źle by się prezentował w jakimś bardziej usportowionym zestawieniu.. Co myślicie? 
Jeśli chodzi o samą bluzkę - materiał super, taki zwiewny, czuję, że będzie idealna na upalne dni. Świetnie się układa, nadaje się do noszenia na 'wierzchu', jak i pod przysłowiowym 'spodem' :-) 

11 komentarzy:


  1. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam już tę sesję na blogu Gabi :) Piękny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowicie lubię takie eleganckie zestawy, bardzo mi się podoba. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. http://lifestyle-fashionthings.blogspot.com/ zapraszam obserwujcie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. How nice :) New on my French blog: how to straighten your hair while you eat strawberry sweets" :)
    www.taimemode-fashionblog.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post i ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie i proszę o opinie

    lacarolinestyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz. Obserwuję i liczę na rewanż.Pozdrawiam jusinx.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...