środa, 20 maja 2015

primark na specjalne zamówienie...


JAK TO DZIAŁA??? 

1.Wrzucamy fotki z PRIMARKA.  Cena, zaprezentowana pod fotkami, jest ceną oryginalną  (dołączamy paragon), do każdego zakupu doliczamy naszą prowizję w kwocie 10zł

2.Coś Wam sie podoba??? Jesteście zainteresowani zakupem??? PISZCIE: komentarze, wiadomości na fb  albo maile: fashionbutique.pl@wp.pl 

3.Wpłacacie na konto pieniążki za wybrane rzeczy - dla niedowiarków nasze komentarze na ALLEGRO

4.Robimy zakupy i wysyłamy Wasze przedmioty do POLSKI 

5.KOSZT PRZESYŁKI TO ok. 15zł (paczka do PL + list polecony ekonomiczny juz w PL)

Najbliższa wysyłka zamówień w czerwcu 2015r.


ZAPRASZAMY SERDECZNIE!!!




KOPERTÓWKA Atmosphere

cena: 7€ 



KOPERTÓWKA Atmosphere

cena: 7€ 


TOP Atmosphere

dostępne rozmiary: 6 (36) - 16 (44)

cena: 6€ 


SZPILKI Atmosphere

dostępne rozmiary: 3 (36) - 7 (40)

cena: 15€ 




TOP Atmosphere

dostępne rozmiary: 6 (36) - 16 (44)

cena: 8€ 



BLUZKA Atmosphere

dostępne rozmiary: 6 (36) - 16 (44)

cena: 6



TOP Atmosphere

dostępne rozmiary: 6 (36) - 16 (44)

cena: 6€ 



TOP Atmosphere

dostępne rozmiary: 6 (36) - 16 (44)

cena: 6€ 



TOP Atmosphere

dostępne rozmiary: 6 (36) - 16 (44)

cena: 6€ 

3 komentarze:

  1. Szpilki wymiatają! Niestety nie mój rozmiar :(

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rzeczy:) będę zaglądać:)
    www.swiatwkolorzeblond.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...